ترازوی چینی بدون علمک MTH-40-B
جامع مقالات ترازو
مقالات ترازو

در گروه ترازوی دیجیتال درجه یک چینی قرار گرفته است که دارای بدنه ی پلاستیکی با مقاومت بالا در توزین و تغییرات آب و هوایی است که یکی از بهترین ترازو ها در این گروه بوده و قیمت ترازو نیز در قیاس کیفیت بسیار مناسب است .

خرید ترازوی دیجیتال معرفی شده برای فروشگاه های کوچک و کارخانه ها جهت امر بسته بندی توصیه می گردد ،  ترازو بدون اتصال به برق توسط باتری به مدت 48 ساعت به صورت مداوم قادر به کارکرد می باشد ، بدنه ی  ترازو از جنس پلاستیک فشرده با مقاومت بالا می باشد که سینی توزین ترازوی بدون علمک از جنس استیل و به صورت تخت می باشد که در صورت سفارش مشتری و با قبول هزینه ی سینی ، سینی لبه دار به ترازوی دیجیتال اضافه می گردد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی دیجیتال معرفی شده ،  ترازو را به مدت 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه را به مدت 12 ماه گارانتی می نماید .

تعمیرات ترازوی دیجیتال در مدت گارانتی به صورت رایگان صورت می گیرد و در صورت اتمام گارانتی خدمات 10 ساله آغاز شده و قطعات به صورت فابریک تعویض شده و دارای تعرفه تعیین شده توسط کارخانه ی تولیدی می باشد .

مشخصات کلی

ترازوی چینی mth در گروه ترازوی فروشگاهی قرار می گیرد که دارای دقت مناسب 2 گرم در توزین است و به صورت بدون علمک می باشد و با باتری به مدت طولانی قابل استفاده می باشد .
ویژگی های ترازوی چینی بدون علمک MTH-40B

توزین دقیق با سرعت بالا در پایدار شدن وزن
بدنه ی ترازو پوشیده شده با پلاستیک ABS
ظاهر ترازو به صورت بدون علمک
ظرفیت توزین 40 کیلو گرم با دقت 2 گرم
ترازوی دیجیتال MTH دارای 12 ماه گارانتی
امکان استفاده از ترازو با باتری به مدت طولانی
کفه ی توزین از جنس استیل تخت
امکان اضافه نمودن سینی لبه دار به ترازو در صورت سفارش توسط مشتری
ترازوی فروشگاهی با امکان استفاده و تغذیه از برق شهر و باتری پشتیبان
دارای شارژر داخلی جهت ذخیره برق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 4 تير 1394برچسب:, :: 11:11 :: توسط : مینا نیکنام

درباره وبلاگ
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازدشماره تماس : 33510970-021 |33510969 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید . آدرس : خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه 3
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع مقالات ترازو و آدرس scalearticles.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: