انواع باسکول
جامع مقالات ترازو
مقالات ترازو

 برای خرید باسکول بهتر است با انواع آن آشنایی داشته باشید سایت دیجی اسکال بهترین گزینه برای آشنایی با انواع باسکول می باشد انواع باسکول در سایت فروشگاهی دیجی اسکال عرضه می گردد تا مشتریان زمان خرید باسکول دیجیتال حق انتخاب داشته و باسکول دیجیتالی را خرید نمایند که با توجه به نوع استفاده از باسکول باشد ، باسکول در مدل های باسکول فروشگاهی ، باسکول صنعتی و غیره قابل انتخاب است .

انواع باسکول به اختصار :

باسکول فروشگاهی : این عبارت به باسکول زمینی اختصاص می یابد که در فروشگاه ها و مغازه ها مورد استفاده قرار میگیرد و دارای بدنه ای معمولی نسبت به مدل های صنعتی دارد ، باسکول فروشگاهی دارای دقت پایین و نهایتا در ظرفیت 500 کیلو گرم قابل انتخاب می باشد , بهترین باسکول فروشگاهی مختص به باسکول پند و باسکول محک می باشد که در گروه پیشنهاد ویژه ی دیجی اسکال قرار گرفته است .

باسکول صنعتی : دستگاهی که به باسکول صنعتی معرفی می گردد نسبت به فروشگاهی ها دارای بدنه ی مقاوم تر و محکم تر بوده و در برابر ضربه و فشار دارای مقاومت بالایی است و دارای ضربه ی گیر و داوم بالا در توزین های پی در پی در کارخانه ها دارد ، در این گروه باسکول نیز بهترین باسکول صنعتی مختص به محک و پند می باشد و مجددا در گروه پیشنهاد ویژه ی دیجی اسکال قرار گرفته است ، باسکول صنعتی باید با توجه به نوع استفاده ازباسکول و محیط و مواد مورد توزین باسکول نیز توجه نمود تا انتخاب دستگاه انتخاب ایده الی باشد .

باسکول آویز : دستگاه آویز به توزین از زیر اختصاص دارد و به صورت توزین از فاصله ای بالاتر از زمین انجام می گیرد ، باسکول سقفی یا آویزی در ظرفیت های متفاوت تولید می گردد و دارای قلاب جهت آویز شدن از سقف و آویز شدن از جرثقیل مورد استفاده می گردد که به باسکول جرثقیل نیز معرفی می گردد ، باسکول آنی لود و باسکول پند در این گروه شناخته شده و مورد تایید می باشد .

باسکول جاده ای : گروه دیگری از باسکول زمینی وجود دارد که برای توزین بار ماشین های سنگین به کار می رود و ماشین ها برای توزین بار بر روی باسکول حرکت نموده و توسط باسکول جاده ای توزین می گردند و این باسکول در ظرفیت های باسکول 60 تنی ، باسکول 50 تنی ، باسکول 20 تنی بیشترین استفاده را دارند ، در گروه باسکول جاده ، باسکول پند برترین برند شناخته شده است و خرید باسکول باید پس از بازدید و براورد منطقه ی نصب باسکول صورت پذیرد .

دیجی اسکال مرکز فروش و خدمات پس از فروش باسکول دیجیتال بوده و برترین برند های موجود را ارائه می نماید دیجی اسکال با داشتن سابقه ی طولانی در زمینه فروش باسکول بهترین مشاور جهت خرید خواهد بود و متناسب با کار و استفاده باسکول دیجیتال را پیشنهاد نموده و برترین برند ها را اعلام می نماید .

جهت اطلاع از قیمت باسکول در مدل های متفاوت و امکان مقایسه ی دستگاه ها به قسمت محصولات مراجعه نمایید و با کلیک بر روی هر محصول قابلیت های باسکول را مطالعه نمایید .

 آدرس : میدان آزادی خیابان محمد علی جناح نرسیده به پمپ بنزین و بانک ملت پلاک 55 واحد 2

خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:, :: 10:4 :: توسط : مینا نیکنام

درباره وبلاگ
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازدشماره تماس : 33510970-021 |33510969 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید . آدرس : خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه 3
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع مقالات ترازو و آدرس scalearticles.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: