تعمیرات ترازوی پند
جامع مقالات ترازو
مقالات ترازو

تعمیرات ترازو توسط افراد نا آشناو غیر حرفه ای فقط باعث ایجاد هزینه مالی فراوان و اتلاف وقت و مراجعه مجدد برای تعمیرات می شود لذا از تعمیرات ترازو توسط افرد نا آشنا خودداری نماییدوتعمیرات ترازوی پند را تنها به نمایندگی ترازوی پند بسپارید ترازوی پند یکی از بهترین ترازوی دیجیتال ایرانی است که عمر بالا و مقاومت بی نظیری دارد و قطعات ترازو نیز دارای کیفیت بالایی هستند .
ترازوی پند سالهای زیادی است که در حال تولید می باشد و در تمام این مدت در حال افزایش کیفیت و تولید ترازو های جدید بوده و عمر طولانی ترازوی پند و سرعت بالا در پایدار شدن و نمایش سریع وزن موجب گردیده است تا مشتریان زیادی داشته که ترجیح می دهند هرگز ترازوی پند خود را با ترازوی دیجیتال دیگر تعویض نماید ، تعمیر ترازو پند توسط دیجی اسکال به دو روش در محل مشتری و در شرکت صورت می گیرد در صورتی که ترازو در محل مشتری تعمیر نگردد به نمایندگی انتقال یافته و در شرکت تعمیر ترازوی پند با دستگاه انجام می گردد .
ترازوی پند از قطعاتی نظیر نمایشگر ، کلگی نمایشگر ، ستون نمایشگر ، سینی توزین ، کفه ی توزین ، لودسل توزین ، ic و برد های مختلفی تشکیل شده است ، دیجی اسکال در زمان تعمیر ترازو با استفاده از قطعات کاملا فابریک و اصلی تعمیرات ترازو را انجام داده و خدمات ارائه شده را به مدت مشخصی گارانتی می نماید .
دیجی اسکال نمایندگی تعمیرات ترازوی پند بوده و تعمیرکاران شرکت دوره ی کامل را در زمینه ی تعمیرات در تمام مدل های ترازو گذرانده و تسلط و شناخت کاملی نسبت به تمام قطعات ترازو دارند .
دیجی اسکال در مورد تمام ترازو ها اطلاعات واقعی و دقیقی ثبت نموده است که در زمان خرید ترازو به خریدار کمک می نماید و قیمت ترازو در تمامی مدل ها کاملا به روز ثبت شده است . 

 آدرس : میدان آزادی خیابان محمد علی جناح نرسیده به پمپ بنزین و بانک ملت پلاک 55 واحد 2

خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:, :: 11:44 :: توسط : مینا نیکنام

درباره وبلاگ
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازدشماره تماس : 33510970-021 |33510969 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید . آدرس : خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه 3
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع مقالات ترازو و آدرس scalearticles.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: